Wraz z nadejściem wiosny Burda rozpoczyna sezon ogrodniczy. Sprzedaż „Mojego pięknego ogrodu” wzrasta o 100%. 17 marca do kiosków trafiło też nowe interaktywne czasopismo „Przepis na ogród”. Jak wykorzystać nadchodzące wiosenne miesiące do podniesienia sprzedaży?
Wraz z wiosną swoją objętość zwiększa gazeta „Mój piękny ogród” – największy europejski magazyn ogrodniczy. To czasopismo dla gorliwych ogrodników i inspiracja dla miłośników piękna i niepowtarzalnych ogrodów. W sezonie „Mój piękny ogród” podnosi sprzedaż o blisko 100 proc. To ewidentny znak, że wiosna w tym roku nadchodzi wielkimi krokami. A czas ten można efektywnie wykorzystać na zwiększenie zysków.
Nowy sezon oznacza nowe wyzwania. Po raz kolejny Burda postanowiła wykorzystać rady doświadczonych fachowców w sprzedaży prasy. Najlepsi właściciele kiosków i saloników prasowych zgodnie podkreślają, że super sprzedającą się gazeta to ich gwarancja zwiększających się dochodów.
Takim właśnie gigantem sprzedaży okazał się miesięcznik „Przyślij przepis”.
– Wystarczy wystawić go w okienku, tuż przy ladzie, a cały zamówiony nakład rozejdzie się jak świeże bułeczki. A do tego jakie smaczne! Bo sukces ma przecież słodki smak – śmieją się sprzedawcy prasy.
W tym przypadku cena, zeszytowy format oraz autentyczna treść, czyli rzetelne i wiarygodne przepisy samych czytelników sprawiły, że rodzina „Przyślij przepis” sprzedaje się co miesiąc w nakładzie ponad 1,6 mln egzemplarzy.
Rozpoczynający się sezon w ogrodzie to szansa dla sprzedawców prasy na ponowne zwiększenie swoich zysków. 17 marca w ich ręce trafi kolejny tytuł wydawnictwa Burda „Przepis na ogród”.
– Zgodnie z tym co podkreślają sprzedawcy prasy to cena, treść i format ma znaczenie, aby gazeta się sprzedała. „Przepis na ogród” ma wszystkie te cechy – zapewnia Katarzyna Michalska, redaktor naczelna tego czasopisma. – „Przepis na ogród” kosztuje zaledwie 1,99 zł. Treścią czasopisma są sprawdzone przepisy ogrodnicze naszych czytelników. Przecież wielu z nas ma wspaniałe ogrody, pyszne warzywniki czy ukwiecone działki i balkony. Pokażemy je i jeszcze za nie zapłacimy! Gazeta podobnie jak „Przyślij przepis” ma wielkość zeszytu. To hit tego sezonu, którego żaden sprzedawca nie może przegapić.
W „Przepisie na ogród” każdy opublikowany list to gwarancja dla autora wypłaty 75 złotych honorarium. To porady doświadczonych działkowiczów, ogrodników i miłośników roślin. Ich wiedza jest podpowiedzią i inspiracją dla innych czytelników. W każdym miesiącu najbardziej niepowtarzalny i unikalny ogród zostanie wyróżniony fotoreportażem, a jego właściciel trafi na okładkę i otrzyma aż 300 złotych nagrody!
Jak wiadomo, sprzedaż prasy to powołanie, a fachowość i wiedza w tej dziedzinie to przepis na sukces. Warto zatem, odwołując się do doświadczenia sprzedawców prasy i ich cennych porad, już od 17 marca zadbać o odpowiednią ekspozycję „Przepisu na ogród”. Może tuż obok doświadczonej i bogatej siostry „Przyślij przepis”? Wszak ten przepis pochodzi z silnej i prężnej rodziny gazet wydawnictwa Burda. I jak wszystko co z przepisem związane – daje szansę na sukces i zwiększone zyski każdemu sprzedawcy prasy.
Komentarz do “Przepis na udany sezon ogrodniczy”
Nie otrzymałem jeszcze numeru kwietniowego, ale za to otrzymałem drugi egzemplarz styczniowy, czy tak podwajacie sprzedaż. Edwin Waligóra 84-250 Gniewino ul. Cicha 6/2.