Pierwszy numer nowego magazynu „Pingwiny z Madagaskaru”, który z sukcesem zadebiutował na rynku w lutym br., uzyskał efektywność sprzedaży na poziomie aż 80 proc. z nakładu 40 000 egz.. Po tym sukcesie wydawca – Media Service Zawada – zdecydował się na powiększenie nakładu do 45 000 egzemplarzy oraz poszerzenie linii produktów o wydanie specjalne magazynu.
„Pingwiny z Madagaskaru” studia Dream Works to popularna kreskówka z sukcesem emitowana na kanałach dziecięcych (Nickelodeon), dla dorosłych (Comedy Central) oraz w telewizji publicznej (TV Puls).
Na kanwie zwariowanych przygód pingwinów powstał nowy magazyn skierowany do dzieci z poczuciem humoru. Magazyn zaskarbił sobie sympatię dziewczynek i chłopców w wieku 6-12 lat, a także ich rodziców. Czytelnicy cenią go za atrakcyjne prezenty ze świata „Pingwinów”, dowcipy, plakaty oraz pełne akcji dwudziestostronicowe historie komiksowe.