„Dobre Rady” liderem wśród miesięczników

OKLADKAkolak

Liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników zostały „Dobre Rady” – podał portal Wirtualne Media , powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż ogółem poradnikowych „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w lutym 2013 roku wyniosła 412 494 egz. i w porównaniu do lutego 2012 roku była wyższa o 6,78 proc.

Na drugim miejscu znalazły się  „Przepisy Czytelników” (Phoenix Press)., których wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał o 11,31 proc. do poziomu 394 270 egz.

Dotychczasowy lider – kulinarny magazyn „Przyślij Przepis” (Grupa Burda) spadł na trzecia pozycję. W lutym 2013 roku tytuł sprzedał się w liczbie 391 526 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 18,07 proc.

Źródło: Wirtualne Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.