Od piątku, 10 kwietnia 2009 r., wydanie codzienne „Gazety Wyborczej” będzie można kupić w cenie 2 zł, a wydania weekendowe (piątkowe i sobotnie) za 2,50 zł (dotychczas wszystkie kosztowały 1,80 zł). „Gazeta” w prenumeracie teczkowej będzie kosztowała 1,60 zł (obecnie 1,30 zł).
– Od obniżki ceny w 2006 r. „Gazeta” miała najniższą cenę spośród ogólnopolskich dzienników opiniotwórczych. Teraz również będzie istotnie tańsza od „Rzeczpospolitej”, która kosztuje 3,40 zł i będzie kosztować tyle co „Dziennik”. Warto pamiętać, że naszym wiernym czytelnikom dajemy możliwość kupienia „Gazety” dużo taniej, w prenumeracie teczkowej, która jest unikalną ofertą na rynku dzienników opiniotwórczych – powiedział Stanisław Turnau, wydawca „Gazety” i dyrektor segmentu Prasa Codzienna Agory – Mierzymy się z kryzysem; trudną sytuacją na rynku reklamowym i istotnym wzrostem cen papieru. Podnosimy cenę „Gazety”, by zachować jej jakość i móc ją ciągle rozwijać.
Prenumerata czasopism dla firm i instytucji do zamówienia w Kolporterze SA