Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy dwutygodnik „Show” zajął pierwsze miejsce w segmencie people. Jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 465 232 egz. i była wyższa aż o 10,7 proc. niż rok wcześniej.
Z pozycji pierwszej na drugą spadł magazyn „Party” – jego sprzedaż zmalała o 9,5 proc. Nowy magazyn „Flesz” zajął 3. pozycję w segmencie sprzedając w listopadzie 2011 r. 341.950 egz., co jest spadkiem o 32,6 proc. w stosunku do średniej sprzedaży ogółem w październiku 2011.
Jak podaje wydawca, sprzedaż dwutygodnika „Show” cały czas rośnie. Według prognoz wydawcy magazyn umocni się na pozycji lidera także w grudniu (wzrost średniej sprzedaży ogółem o 13 proc.) oraz w styczniu 2012 r. (wzrost o 12 proc.) w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
(na podstawie informacji Bauer Media)