„Gala” jako jedyne pismo w segmencie people odnotowała wzrost sprzedaży zarówno w stosunku do poprzedniego miesiąca, jak i poprzedniego roku – potwierdzają dane ZKDP opublikowane na początku lutego br. dotyczące sprzedaży magazynów segmentu people w listopadzie 2011 r.
W analizowanym okresie średnia sprzedaż dwutygodnika „Gala” wyniosła 139 352 egz. i była o 80,8 proc. wyższa niż w roku poprzednim.
Magazyn „Gala” od kwietnia 2011 r. ukazuje się co dwa tygodnie, a jej główne filary to wywiady, newsy, moda i uroda.
Źródło: G+J Polska
Komentarz do “Wzrost sprzedaży „Gali””
Mam salonik do bani najwidoczniej, bo jedynie to sprzedają się nr w cenie 0,99zł, innych nikt nie kupuje, klienci twierdzą że 5zł to za dużo i nie dadzą tyle za takie pismo.
Średnia sprzedaż nr w cenie 0,99zł 15egz, w cenie 4,99zł 2egz, z tego jeden 1egz do teczki.
—