Styczniowy numer magazynu „Dziecko” ma nową szatę graficzną i odświeżony układ stron. W miesięczniku nadal publikowane będą liczne porady ekspertów, a dodatkowo także reportaże i opowieści rodziców.
Od styczniowego wydania każdy numer „Dziecka” otwierać będą teksty powiązane tematycznie. W bloku znajdą się ciekawe artykuły, prezentacje godnych uwagi produktów i sporo porad. W aktualnym wydaniu miesięcznika motywem przewodnim jest zimowy spacer. Redakcja „Dziecka” zachęca do wyjścia z niemowlęciem na rześkie powietrze, radzi, co ze sobą zabrać, by nie zmarznąć i dobrze zabezpieczyć dziecko przed mrozem, a także co przygotować na rozgrzewający posiłek po powrocie do domu.
Większość tekstów publikowanych w „Dziecku” jest konsultowana ze specjalistami. Od numeru styczniowego na łamach miesięcznika częściej pojawiać się będą także rodzice, którzy są prawdziwymi ekspertami-praktykami. W kolejnych wydaniach będą opowiadać, jak radzą sobie z problemami w opiece nad dzieckiem, dzielić się refleksjami i pomysłami.
Stali czytelnicy „Dziecka” znajdą w magazynie swoje ulubione strony – jak tłumaczą redaktorzy pisma, mimo zmian „Dziecko” pozostaje wierne swojemu podejściu do wychowania, opieki, pielęgnacji, ekologii i zdrowego stylu życia. W wydaniach będą pojawiać się stałe działy: Pierwszy rok, Dieta, Wychowanie, Zdrowie, Zakupy, Ciąża i poród, Życie rodzinne oraz Strony dla dzieci. Utrzymane zostają też rubryki eksperckie – porady konsultantki laktacyjnej, pediatry, psychologa, terapeuty rodzinnego, położnej i ginekologa.
Nowa makieta miesięcznika jest przejrzysta i nowoczesna. – To pismo o dzieciach, ale adresowane do dorosłych i dopasowane do ich gustu – mówi Ilona Szajkowska, wydawca „Dziecka”. – Zmiany w makiecie można opisać krótko: więcej porządku i spokoju, przejrzysty układ, stonowane kolory, piękne zdjęcia i grafiki.
Styczniowe wydanie „Dziecka” ukazało się w sprzedaży 6 grudnia br. Magazyn jest dostępny w wersji podstawowej (w cenie 1 zł) oraz z kosmetykiem do makijażu, kalendarzem i poradnikiem Fundacji Rodzić po ludzku (w cenie 7,90 zł).
Źródło: Agora