Na rynku zadebiutował nowy dwutygodnik dla kobiet „Flesz. Gwiazdy & Styl”. Jak podaje wydawca, Edipresse, to pierwsze w Polsce pismo oparte na koncepcji 50/50 – materiały o stylu są we „Fleszu” równie ważne jak informacje z życia gwiazd i stanowią połowę zawartości magazynu. Na zachodnich rynkach pisma tego typu należą do bestsellerów.
Edipresse pracowało nad magazynem ponad 2 lata – w tym czasie pismo było wielokrotnie badane ilościowo i jakościowo. Wyniki badań potwierdziły, że czytelniczki postrzegają pismo jako nową jakość na rynku i deklarowały, że będą je kupować.
Dwutygodnik debiutuje w nakładzie 600 tys. egzemplarzy. Pierwsze numery będą miały objętość podwyższoną do 124 stron i będą do kupienia w promocyjnej cenie 1,50 zł. By zapewnić czytelniczce poczucie luksusu „Flesz” będzie miał lakierowaną okładkę. Wydawca spodziewa się sprzedaży powyżej 200 tys. egzemplarzy i tym samym chce, by nowy magazyn dołączył do najlepiej sprzedających się tytułów na rynku pism kobiecych z tzw. górnej półki.
Magazyn „Flesz. Gwiazdy & Styl” jest autorskim projektem Edipresse, nad którym od strony merytorycznej czuwały Izabela Bochenek-Strauss i Aneta Wikariak – od 2009 roku do chwili obecnej. Makietę stworzyły dwie designerki z Nowego Jorku – Mary Jane Fahey oraz Marianna Ochs. Ze strony polskiej za część graficzną odpowiedzialne są Elżbieta Żochowska (dyrektor artystyczny Edipresse Polska) oraz Oliwia Gede-Niewiadomska.
Twarzą kampanii nowego pisma została Małgorzata Socha.
(na podstawie informacji Edipresse Polska)