Miesięcznik „Fun Club”, począwszy od numeru 9., który pojawi się na rynku 11 sierpnia, zwiększa objętość z 60 d 68 stron oraz format (210×280, poprzednio 205×265), zmienia szatę graficzną i wzbogaca zawartość merytoryczną. W magazynie pojawią się nowe rubryki takie jak Fotostory, Hit&kit, Trendometr, zwiększona zostanie ilość plakatów.
Tematyka pisma nie ulegnie zmianie. Zmodyfikowane zostanie logo tytułu.
W „Fun Clubie” zmianie ulegnie strategia marketingowa. W każdym wydaniu czytelniczka znajdzie dwa gwiazdorskie dodatki. Cena pozostaje bez zmian – 4,99 zł.
Numer 9/2011 będzie reklamowany w telewizji ogólnopolskiej na kanałach młodzieżowych, w pismach wydawnictwa Bauer, Internecie oraz radiu. Za zakup mediów odpowiada MEC, kreacja – Wydawnictwo Bauer /produkcja ITC.
Źródło: Bauer Media