Tygodnik telewizyjny „To i Owo TV” od wydania nr 32 ( na rynku od 9.08) zmienia szatę graficzną oraz ulepsza i unowocześnia program telewizyjny. Tygodnik otrzymał nowy, nowoczesny layout.
„To i Owo TV” nadal publikować będzie największą w Polsce ilość programów telewizyjnych: aż 110 stacji , w tym aż 33 stacji transmitowanych w standardzie HD. Czytelnicy znajdą tu także program telewizyjny wszystkich platform cyfrowych i telewizji kablowych.
Kolumny z programem stały się bardziej przejrzyste i funkcjonalne, na uwagę zwracają specjalne rekomendacje hitów telewizyjnych, autorstwa doświadczonego zespołu redakcyjnego „To i Owo TV”.
Cena – 1,99 zł. – pozostaje bez zmian. Kampania promocyjna nowego „To i Owo TV” przewidziana jest w najbliższym czasie.
Źródło: Bauer Media
3 komentarze “„To i Owo TV” z nowym layoutem”
Po wielu, wielu latach korzystania z programu telewizyjnego To i owo, niestety przestanę go kupować, bo jest gorszy. 1: przy filmach nie ma informacji o reżyserze i nazwisk aktorów; 2: czcionka jest trudno czytelna, cienkie i małe literki są teraz na tle zdjęć, co skutecznie uniemożliwia odczytanie tekstu.
Trudno, trzeba będzie poszukać innego programu…
Spadli na psy z tą szatą graficzną – poprzednia była wygodniejsza
W nowej wersji programy TV są porozrzucane bez składu i ładu,
brak jest stacji TV, na których mi najbardziej zależało: SF Chanel i TV 1000
Musze poszukać innej gazety z programem TV, a szkoda, bo kupowałem
TO & OWO ładnych kilka lat
Nowe To i Owo to kompletna porażka. Kolejny telewizyjny koszmarek. Ano kolejne wypociny Bauera. Na mejla nawet nie pofatygowano się z odpowiedzią. Klasa sama w sobie.