Od 2 sierpnia zmienia się data emisji Magazynu „Przeglądu Sportowego”. Dodatek zamiast w piątki będzie się ukazywał co tydzień we wtorek. Najnowszy Magazyn pojawił się w nowej szacie graficznej, ze zmienionym logo i układem treści.
Dzięki przeniesieniu Magazynu do wydania wtorkowego redakcja oferuje czytelnikom więcej materiałów pogłębiających wiedzę o wydarzeniach sportowych, rozgrywających się podczas weekendu. Artykuły będą w publicystyczny sposób rozwijać tematy z numeru poniedziałkowego, Magazyn skupi się też bardziej na prezentowaniu sylwetek bohaterów sportowych wydarzeń. Czytelnicy znajdą w dodatku dużą różnorodność form treściowych – od obszernych reportaży, wywiadów i analiz, po ciekawostki, krótkie doniesienia i infografiki.
Wtorkowy Magazyn tworzą cztery podstawowe grupy materiałów. Pierwsza to artykuły rozwijające temat z okładki, druga to tematy związane z piłką nożną, a trzecia zawiera treści dotyczące innych popularnych dyscyplin sportu. Swoje stałe miejsce będą miały m.in. siatkówka, boks, Formuła 1, tenis, lekkoatletyka, żużel oraz sporty zimowe. Magazyn uzupełni rubryka Meta z propozycjami telewizyjnymi na nadchodzący tydzień, krzyżówką i ciekawostkami z życia sportowców.
Magazyn otrzymał nowe logo i nową szatę graficzną z czytelnym kolorystycznym podziałem na poszczególne sekcje. Zmniejszył się także format dodatku, a jego objętość wzrośnie do 48 stron. „Przegląd Sportowy” z Magazynem będzie dostępny w kioskach przez dwa dni – we wtorek i w środę – w cenie 2,90 zł.
Źródło: Ringier Axel Springer