Jedyny dziecięcy tygodnik w Polsce wydawany przez Egmont Polska – „Kaczor Donald” od 27 lipca 2011 roku (numer 30) ukazuje się z odświeżonym logo.
Zrewitalizowanie logotypu polega na wprowadzeniu postaci Kaczora Donalda, który zastąpił dotychczasową głowę bohatera. Dodatkowo nazwa pisma jest rozmieszczona w dwóch wersach, a nie jak do tej pory w jednym. Nowy wygląd logo inicjuje ujednolicenie komunikacji oraz dodatkowe obszerniejsze materiały redakcyjne poświęcone w każdym numerze osobnej tematyce. W najbliższym wydaniu będą to artykuły poświęcone Star Wars.
Pismo kierowane jest do czytelników w wieku 7-12 lat, ze wskazaniem na chłopców. Cotygodniowa dawka kilkudziesięciu kipiących humorem stron komiksu o przygodach Donalda, Sknerusa, Myszki Miki i Goofiego, wzbogacona o łamigłówki, porady, konkursy i inteligentne zabawy słowne ukazuje się nieprzerwanie na polskim rynku już od 17 lat. P prezentuje klasyczne komiksy disnejowskie twórców, takich jak: Carl Barks, Don Rosa, Vicar, a także współcześnie rysowane opowieści tworzone przez artystów z całego świata. Ich siłą są humor, wartka akcja, zaskakujące puenty, grupa różnorodnych bohaterów i doskonały przekład.
Pismo wydawane jest przez Egmont od 28 kwietnia 1994 roku. Wtedy był pionierskim na rynku polskim magazynem komiksowym dla dzieci nastawionym na dostarczanie rozrywki. W bieżącym roku tygodnik generuje sprzedaż egzemplarzową na poziomie średnio 110 000 – 130 000 dla każdych 4 kolejnych numerów publikowanych w danym miesiącu, bądź okresie (dane wydawcy).
Pismo liczy 48 strony, wydawane jest w średnim nakładzie 50 000 egzemplarzy, w formacie 170×260 mm, w cenie 6,99 zł. Do każdego numeru dołączany jest prezent – pomysłowa zabawka. W najbliższym będzie to laserowy miecz. Tytuł wsparty jest kampanią reklamową w telewizji i tytułach własnych wydawnictwa.
Źródło: Egmont Polska