Wydawnictwo P.O. Polska od wielu lat wydaje czasopisma kolekcjonerskie o zróżnicowanej tematyce: od magazynów dla dzieci i młodzieży poprzez serie hobbystyczne i edukacyjne dla dorosłych czytelników.
P.O. Polska jest spółką zależną znanego angielskiego domu wydawniczego Eaglemoss Publishing Group Ltd. Na polskim rynku wydawnictwo rozpoczęło swoją działalność w 1997 roku wydając – stworzoną specjalnie – serię „Gazety Wojenne”. Kolejnym tytułem, który odniósł wielki sukces w naszym kraju, był tygodnik „Wielcy Malarze”, a jego edycję zakończono po ukazaniu się 165 numerów. Wydawnictwo ściśle współpracowało w tamtym czasie z siostrzaną spółką grupy tj. Eaglemoss Polska, czyli wydawcą takich tytułów jak: „Przyjaciele z Zielonego Lasu”, „Sekrety Dobrego Szycia” i „Przewodnik Wędkarski”.
Następnie P.O. Polska rozszerzyła swoją działalność o tytuły licencjonowane, które cieszyły się dużą popularnością wśród czytelników: „Kurs Malowania i Rysunku”, „Władca Pierścieni – Figurki Postaci Filmowych”.
W 2007 roku P.O. Polska wypromowała pierwszy tytuł dla dzieci „Smerfy-kolekcja”, zaś rok później dla trochę starszych odbiorców: „Na Tropie Shreka” oraz „Spider-Man, Bohaterowie i Złoczyńcy”. Do każdego wydania „Na Tropie Shreka” dołączony jest amulet, który umieszcza się w specjalnie przygotowanym folderze oraz zestaw naklejek do specjalnego albumu.
„Spider-Man, bohaterowie i złoczyńcy” to tygodnik poświęcony jednej z ulubionych postaci nastolatków. Barwnie opisuje przygody bohatera oraz jego przyjaciół i wrogów. Każdy numer zawiera komiks przedstawiający historię superbohatera, liczne ciekawostki i łamigłówki a ponadto zestaw „Kart Mocy”, które służą do gry i wymiany między zbieraczami.
Rok 2009 rozpoczęła nowa seria, „Marvel – Kolekcja Figurek” – dwutygodnik skierowany do miłośników świata komiksów. Każdy numer to 20-stronnicowe czasopismo, którego treść przybliża czytelnikowi danego bohatera. Jednak najważniejszą częścią wydania jest ołowiana, ręcznie malowana figurka. Mimo że kolekcja dopiero co ukazała się na rynku już teraz cieszy się ogromną popularnością ze strony fanów uniwersum Marvela, co wróży jej bardzo ciekawą przyszłość.
Wydawnictwo P.O. Polska cały czas przeprowadza kolejne badania marketingowe w celu rozszerzenia swojej oferty wydawniczej poprzez wprowadzenie do ogólnopolskiej sprzedaży nowych, interesujących czasopism, które zainteresują zarówno dzieci jak i dorosłych czytelników. Każda z nowych kolekcji jest silnie wspierana telewizyjną kampanią reklamową. Wydawnictwo kładzie też nacisk na możliwie efektywną dystrybucję każdego z czasopism przy ich tematycznym ukierunkowaniu dla różnych grup odbiorców.