Zarabiają na reklamach

Sprzedaż prasy w ostatnich miesiącach nie rośnie, a często spada, za to niektóre czasopisma osiągają milionowe wpływy z reklam. Wśród magazynów najwięcej na reklamach w kwietniu br. zarobił tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) – podaje portal  Mediarun.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor).

W kwietniu br. „Newsweek” zarobił na reklamach 12,8 mln zł, o 86 proc. więcej niż w kwietniu 2010 r. Na drugim miejscu uplasował się miesięcznik „Twój Styl” z 11,3 mln zł przychodu (55,5 proc. więcej), a na trzeciej pozycji  dwutygodnik „Viva”, któremu reklamy zapewniły 10,3 mln zł (mniej o 2,9 proc.).

Źródło: Mediarun.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.