Nowy numer „Elle” (wyd. Burda Media Polska) trafił do sprzedaży. Cena wydania podstawowego wynosi 12,99 zł. „Elle” dostępne również z: kosmetykiem do wyboru – cena: 24,99 zł; książką do wyboru – cena: 15,99 zł; kosmetykiem do wyboru – cena: 15,98 zł.
W numerze: NOWY SEZON, NOWE TWARZE Martyna Byczkowska, Antek Sztaba i Michał Zieliński; TRENDY – Przewodnik po najmodniejszych akcesoriach wiosennego sezonu; SŁODKI SEKRET – Z lekarką Susanne von Schmiedeberg rozmawiamy o tym, dlaczego warto zmienić myślenie o cukrze; MOJE I TWOJE LIBIDO – O seksie wystarczająco dobrym rozmawiamy z seksuologiem Danielem Cysarzem; GRA W KLASY – Elementy z utylitarnej, męskiej szafy zestawiamy z tym, co ultrakobiece – moda uliczna na wyższym poziomie; PRISCILLA I ON – Pamiętnik Priscilli Presley i film Sofii Coppoli.