AWR Wprost wprowadza na rynek tygodnik „Wprost Light”. Pierwszy numer trafi do sprzedaży w czwartek, 28 maja.
„Wprost Light” to produkt całkowicie nowy, autorski i unikalny na polskim rynku. Będzie to tygodnik rozrywkowy, komplementarny do poważnego opiniotwórczego „Wprost”, który w lekkiej, inteligentnej formie będzie informował o najistotniejszych wydarzeniach z życia polityków i gwiazd, odsłaniając ich nieznane oblicze, dostarczał ciekawych przewrotnych komentarzy, jednocześnie pełniąc funkcję informatora kulturalnego i pisma poradniczego. „Wprost Light” zasilą sztandarowi felietoniści AWR „Wprost”: doktor Zbigniew Lew-Starowicz, dziennikarz Robert Leszczyński i showman Krzysztof Skiba. Pismo ukierunkowane będzie na kobiety, ale redagowane tak, by pozostało atrakcyjne również dla mężczyzn.
Nowy tygodnik „Wprost Light” podobnie jak „Wprost” wyróżniać będą teksty redagowane z dystansem i ironią oraz przewrotność w opisywaniu tematów, koncepcyjne przedstawianie rzeczywistości.
„Wprost Light” liczyć będzie ok. 70 stron i kosztować 2,95 zł. Nakład premierowego numeru pisma wyniesie 260 tys. egz.