Tygodnik „Wprost”, którego nowym naczelnym jest Tomasz Lis, ruszył z kampanią reklamową „Zmieniamy Wprost”, promującą zmiany wprowadzone ostatnio w tym piśmie.
Zmiany polegają m.in. na przywróceniu historycznego logotypu „Wprost” oraz pozyskaniu nowych autorów. Najnowszym współpracownikiem tygodnika jest Tomasz Sekielski, dziennikarz TVN-u.
W pierwszej odsłona kampanii, która ruszyła w poniedziałek 28 czerwca i potrwa kilka dni, Piotr Najsztub zapowiada swój pierwszy wywiad, który przeprowadził dla pisma – rozmowę z Bronisławem Komorowskim. Kolejne odsłony akcji zaplanowano na 12 i 19 lipca br.
Kampania obejmuje radio (RMF FM, Radio Zet), prasę („Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Polska”) oraz internet (Onet.pl, Wp.pl, Bankier.pl).
Na podstawie: www.wirtualnemedia.pl