Tygodnik „Wprost” w swoim najnowszym wydaniu (nr 10 z 13.03.2011) przynosi artykuł Rafała Pisery „Biznes musi być jak rekin” poświęcony Krzysztofowi Klickiemu i należącej do niego spółce Kolporter S.A.
W ciągu 20 lat stworzona przez Klickiego firma obrosła kilkunastoma spółkami córkami, zjednoczonymi w ramach Kolporter Holding – czytamy w artykule. – Zajmowały się wszystkim: od przewozu przesyłek ekspresowych po deweloperkę. Teraz trzy główne – działające w kluczowych obszarach dystrybucji prasy, tak zwanych towarów szybkozbywalnych (m.in. chemia gospodarcza, kosmetyki, papierosy, żywność) i obsługujące płatności za pomocą terminali elektronicznych – połączono w jedną, o nazwie Kolporter SA. W zeszłym roku składające się na „nowego” Kolportera przedsiębiorstwa miały blisko 3,5 mld zł przychodów i ok. 75 mln zł zysku przed opodatkowaniem.
Cały artykuł w tygodniku „Wprost” nr 10/2011.