W poniedziałek 5 września br. z okazji 10. urodzin tygodnik „Newsweek Polska” zaprezentuje swoim czytelnikom nową szatę graficzną.
Zmiany widoczne na pierwszy rzut oka to nowe logo „Newsweeka”, spójne z wydaniem amerykańskim. Tygodnik rozszerzył otwarcia artykułów i zwiększył powierzchnie ilustracyjne. Zmieniły się także czcionki tytułów i leadów, zaś sam tekst został „rozluźniony” przez zmniejszenie liczby liter w jednym wierszu. Dzięki temu tygodnik stanie się jeszcze bardziej przejrzysty i przyjazny w odbiorze.
– Nie boimy się zmian i lubimy nowości. Jestem przekonany, że w obecnej szacie graficznej Newsweek jest najnowocześniejszym i najatrakcyjniejszym wizualnie polskim czasopismem w swoim segmencie rynku – mówi redaktor naczelny Wojciech Maziarski.
Urodzinowe wydanie „Newsweeka” ukaże się w zwiększonej objętości i niższej cenie 3,90 zł.
W numerze m.in.: Angelina Jolie opowiada „Newsweekowi”, jak bawi się z dziećmi i jak radzi sobie z codziennymi obowiązkami rodzica, Julia Tymoszenko ostrzega przed rodzącą się dyktaturą Wiktora Janukowycza, a Adam Małysz wyznaje, jak to jest być symbolem narodowym. W wydaniu także odpowiedź na pytanie, co łączy Lady Gagę, Madonnę, Manuelę Gretkowską i Jadwigę Staniszkis.
Źródło: Ringier Axel Springer