Egmont wprowadził na rynek nowy kwartalnik – „Komiks filmowy”. Pismo adresowane jest do chłopców w wieku 6-10 lat, których ulubionymi bohaterami są postaci znane z największych hitów filmowych wytwórni Disney PIXAR.W ramach czasopisma będą prezentowane historie o nich.
Pierwsze dwa wydania „Komiksu filmowego” będą poświęcone „Autom”. Numer otwierający cykl rozpoczyna komiks „Żółtodziób”. Przedstawione w nim wydarzenia przybliżają drogę, jaką sam Zygzak McQueen musiał pokonać by stać się gwiazdą wyścigów o Złoty Tłok, jak poznał Mańka oraz jak dostał się do drużyny Wiesia i Czesia. Nowi i starzy miłośnicy świata kultowych Aut powinni zapiąć pasy.
Pismo tworzą dynamiczne i kolorowe obrazki, które przypadną do gustu wszystkim automaniakom, zarówno małym, jak i dużym. Do numeru dołączony jest prezent w postaci plakatu.
Magazyn liczy 96 stron, wydany jest w nakładzie 30 000 egzemplarzy, w formacie 170×260 mm, w cenie 9,99 zł. Wprowadzenie kwartalnika przez Egmont wsparte jest kampanią promocyjną w mediach własnych wydawnictwa.
Źródło: Egmont Polska