Ukazał się majowy numer miesięcznika „Dziewczyna” z portfolio Ringier Axel Springer Polska. Zgodnie z nową strategią sprzedażową wydawcy jest to pierwsze wydanie, które pojawia się na rynku tylko w jednej mutacji – z dwoma prezentami dla czytelników.
Do tej pory tytuł ukazywał się w dwóch mutacjach. Numery z gadżetem kosztowały 4,99 lub 5,50 zł, a wydania bez prezentów dostępne były w cenie 3,39 zł. Od majowego numeru wszystkie wydania ukazywać się będą w jednej wersji z dwoma dodatkami. Cena „Dziewczyny” z gadżetami wynosi 5,50 zł.
– Decyzja o wprowadzaniu jednej mutacji to odpowiedź na oczekiwania naszych czytelniczek. Wydania z gadżetami cieszyły się zawsze większą popularnością, dlatego postanowiliśmy dodawać prezenty do wszystkich numerów. Sądzimy również, że taki ruch podniesie konkurencyjność tytułu w segmencie prasy młodzieżowej – mówi Aleksy Uchański, dyrektor wydawniczy Segmentu Tytułów Komputerowych i Młodzieżowych.
Źródło: Ringier Axel Springer Polska