Liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych były w listopadzie 2010 „Dobre Rady” – podaje portal Press.pl opierając się na danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Jednak w tym segmencie sprzedaż wszystkich tytułów, z wyjątkiem „Świata Kobiety”, była mniejsza niż rok wcześniej.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem „Dobrych Rad” (Burda Media Polska) w listopadzie ub.r. wyniosło 463 359 egz. I chociaż ten wynik umożliwił powrót na pozycję lidera segmentu (z drugiej pozycji), był gorszy o 5,1 proc. w porównaniu z listopadem 2009 roku. Drugie miejsce zajmuje „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 439 671 egz. – o 28,1 proc. lepszym niż rok wcześniej.
W grupie dwutygodników poradnikowych na pierwszym miejscu utrzymuje się „Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem w listopadzie ub.r. na poziomie 498 983 egz. (spadek o 0,4 proc.).
Źródło: Press.pl